Spørsmål og svar

Her kan du få svar på noe av det du kanskje lurer på

Hva inneholder våre middagspakker?

Våre middagspakker inneholder ferdiglaget og spiseklare middager, som kun skal varmes opp i mikro eller vanlig ovn. Alle middager lages 1-2 dager før levering og dermed ferske når du mottar dem søndag kveld.  De er pakket i porsjonsbegere som gjør at de er holdbare hele uken, så lenge de oppbevares i kjøleskap.

Middagene kan varmes direkte i begeret de leveres.

Når og hvordan leveres maten?

Vi kjører ut all mat for hele uken på søndager 16.00 – 22.00. På våre lengste ruter, langt utenfor oslo, kan leveringen skje etter 23.00

Foreløpig leverer vi i Akershus – Oslo – Buskerud – Østfold – Vestfold ( Vestfold begrenset til Holmestrand, Tønsberg, Sandefjord, Horten og Larvik) og nedre del av Telemark ( Skien og Porsgrunn )

Hva inneholder en diettpakke?

Våre pakke inneholder ferdiglaget mat, som våre kokker lager etter din bestilling. Våre pakker kan inneholde alle måltider du trenger gjennom dagen. Frokost, middag, kveldsmat og 2 mellommåltider.

Når du bestiller kan du velge hvilke typer retter du ønsker for hvert måltid.

Når du har bestilt kan du selv velge hvilke retter du ønsker til hvert måltid, og samtidig se totalt antall kalorier på det du har valgt.

Hvordan betaler jeg for matleveringen?

Du betaler med vår online betalingsløsning fra Stripe som er sertifisert av VISA- og MasterCard.

Ved automatisk fornyelse av levering vil beløpet bli trukket 5 dager før levering, natt til tirsdag.

Kanselering eller pause må foretaes før mandag kl. 23:59

Er det noen bindingstid?

Vi har ingen bindingstid. Eventuelle avbestillinger eller endringer må være gjort innen MANDAG kl. 23:59, som er 5 dager før neste levering ( søndag ).  Avbestillinger gjøres inne på Min leveranse

Hvordan bestiller jeg 2 eller fler forskjellige pakker?

For å bestille flere forskjellige pakker, gå helt til kassen med den første pakken slik at den legger seg i handlekurven.

Ikke betal men gå tilbake til forsiden og bestill en annen pakke.

Gå helt til kassen med den også. Da ser du at begge pakkene ligger i handlekurven og du kan fullføre og betale.

Leverer dere der jeg bor?

Skriv inn ditt postnummer i feltet under så vil det sjekkes om vi leverer der du bor.

Må jeg være hjemme når dere leverer?

Våre sjåfører vil alltid ringe på døren din ved levering. Om ingen er hjemme vil vi ringe på nummeret du har registrert ved inngåelse av kundeforholdet.

Hvis vi ikke får tak på deg når vi er ute å leverer vil maten bli satt utenfor hvis det er mulig, og du vil motta beskjed om dette. Maten lages på bestilling slik at du vil ikke få refundert beløpet hvis du ikke er hjemme ved levering og maten taes med eller blir borte.

Er det hindringer som gjør at vi ikke kan levere til deg f.eks. i eb høyblokk hvor døren nede er låst eller hybel hvor det er flere som bor, er du selv pliktig til å møte oss og ta imot leveransen.

Adresse,leveranseopplysninger er din plikt å overholde- Stemmer ikke dette, vil du miste leveransen og bli belastet fullt beløp.

Jeg husker ikke passordet. Hva gjør jeg?

Trykk på “Mistet passord” under skjemaet for innloggin og skriv inn dein epostadresse du er registrert med hos oss. En epost med en link for å bytte passord vil sendes til deg med en gang.

NB! Hvis du ikke får den, sjekk søppelpost/spam-mappen din!.

Har dere en meny tilpasset allergier?

Vi har for tiden ikke mulighet til egne menyer for diverse allergier.

Når er siste frist for å endre meny for neste uke?

Endringer av menyen må gjøres innen klokka 23:59 på mandager for å gjelde uken etter.

Hvordan varmes middagen?

Middag kan varmes direkte i beholder i mikro, til plastlokket begynner å heve seg, eller i vanlig ovn, uten plastlokket, på MAKS 90 grader i 15 min.

Maten kan også varmes 2 minutter i en stekepanne